دانـــــشـــــجــــــویـان هــــــوشـــــبــــــری 91 ایــــلام

دانـــــشـــــجــــــویـان هــــــوشـــــبــــــری 91 ایــــلام
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان هوشبری ورودی 91 و آدرس hbilam91.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه زمانی وقتی تو اوج مشکلات بودم

از همه چیز و همه کس خسته می شدم ،میگفتم:

خدایا جون منو بگیر و منو راحتم کن...........

اما گذشت زمان منو با واژه ی مرگ غریبه کرد

دیگه نمیگم خدایا میخوام بمیرم، میگم خدایا میخوام برگردم .

برگردم پیش خودت

همونجای که منو فرستادی

من پی آرامشم و میدونم که هیچ وقت به اون آرامش نمیرسم

همیشه ته دلم با اینکه خیلی خوشحال بودم اما یه غمی بود یه چیزی رو کم داشتم

هیچ وقت ندونستم چیه

خیلی وقتا گفتم عشقه!!! اما عشق به کی ؟

بعضی وقتا گفتم دلتنگی !!!دلتنگ کی ؟

میرفتمو به همه سر میزدم ، خانواده ، دوستان و و و

اما باز هم قلبم آروم نمیگرفت

ی روز استادم گفت ما از جایی اوومدیم

که اصل ما به اونجا تعلق داره (عالم ملکوت )

جایی که کنار خداوندیم و از همه ی بدیها دور

و چنان آرامشی رو اونجا گذروندیم که تو این دنیا هیچ وقت به اون آرامش نمیرسیم

و برای یه مدت کوتاه خدا به ما ماموریت میده تا بیایمو یه زندگی جدید داشته باشم اما دور از او

 دور دور نه

اون همیشه کنارمونه

اما اینجا ما اسیر جسمیم و این نزدیکی رو خیلی موقع ها احساس نمیکنیم و میگیم تو صدای منو نمیشنوی

،تو منو یادت رفته،مگه من بنده تو نیستم

...و لب به شکوه و شکایت غافل از اینکه از رگ بهمون نزدیکتره

نا خوداگاه بغض گلومو گرفت خوشحال شدم خیلی...

گمشده امو پیدا کرده بودم

گمشده ی من خدا بود

عشقی که تو قلبم بود عشق به خدا بود

دلتنگیا بهونه ای بود برا برگشتن

  خدایا من نمیخوام بیام من میخوام برگردم

میخوام برگردم همونجای که بودم

کنار تو باشم

از اینجا خسته نیستم اما آرامشو گم کردمو میدونم

که اونجا جا گذاشتم

خدایا می خوام برگردم،کمکم کن............................


نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت10:08---7 دی 1392
استادی در یکی از دانشگاههای خارجی به شاگردانش میگوید: بچه ها تخته رو میبینید؟ همه میگن آره
میگه لامپ رو میبینید؟ همه میگن آره
میگه منو میبینید؟ باز هم همه میگن آره
استاد میگه: خدا رو میبینید؟ میگن نه.بعد استاد میگه پس خدا وجود نداره
بعد یه دانشجوی ایرانی بلند میشه و میگه لامپ رو میبینید؟ همه میگن آره
تخته رو میبینید؟ همه میگن آره
میگه منو میبینید؟ باز هم همه میگن آره
میگه مغز استاد رو میبینید؟ همه میگن نه
به افتخار همه ایرانی های باغیرت


لیلا
ساعت18:16---6 دی 1392
خدای من خداییست که دست گیر است نه مچ گیر!
دستم را میگیرد همان طور که هستم!
بدون پیش شرط
همین و بس . . .متن فوق العاده ای بود.مرسی گلم


علی محمدی
ساعت11:36---6 دی 1392
خیلییییییییییییییییییییییییی خوشمل بوووووووووووووووووووود زهرایی جونم اشکمو در اورد


ایوب
ساعت9:15---6 دی 1392
خیییییییلی قشنگ بود!!!
مرسی از مطلب خوبتون!!! منتظر پست های جدیدتون هستیم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 دی 1392 ] [ 22:15 ] [ Z.n ]
درباره وبلاگ

خدایا من از اینکه به سوی تو بشتابم دلتنگ نیستم اما بیش از این چشم دارم تا به نعمتی که برمن می بخشی شایسته باشم. خداوندا اکنون که بنا بر لطف و رحمتت این جایگاه پاک و مقدس را بر ما عطا فرموده ای که بتوانیم ذره ای اگر چه ناچیز به بندگانت خدمت کنیم به همه ی ما این قدرت را بده که بتوانیم از این فرصت بزرگ به بهترین نحو استفاده کنیم و در روز حساب رسی در پیشگاهت شرمنده نباشیم. آمِــــــــــــــــــــیــــــــــــــن ***به وبلاگمون خوش اومدی***
برچسب‌ها وب
اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 1639
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 227
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
دریافت کد جملات شریعتی
ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا
دریافت کد قلب دنبال موس چت روم

قالب