دانـــــشـــــجــــــویـان هــــــوشـــــبــــــری 91 ایــــلام

دانـــــشـــــجــــــویـان هــــــوشـــــبــــــری 91 ایــــلام
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان هوشبری ورودی 91 و آدرس hbilam91.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





                                                             سری جدید بفرمایید سوتی

                                    این پست واسه این گذاشتیم که شمادوستان هرسوتی

                                     درکلاس یاکارآموزی ازهمدیگه دیدین بیاید اینجاثبت کنین که

                                 به هم نخندیم با هم بخندیم            

                        گجت كارآگاه بي‌دست و پا

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا.ن
ساعت2:15---11 ارديبهشت 1393
سوتی جدید خانم صادقی ......
****ماکسه فیسک بگر****


.......
ساعت19:37---17 فروردين 1393
سلام چرا صندلی داغو حذف کردین بزارینش دوباره خیلی خوب بود

طرهانی
ساعت23:07---11 اسفند 1392
سلام. ترم3 بودیم که1روز من وصادقی دنبال کنترل اسپیلیت میگشتیم رفتیم اتاق 5 که آقای بشاره ونورایی اونجا بودن مریم پرسید کنترل اینجا نیست؟ که گفتن نیست. من زودتر از مریم اومدم بیرون بعد دیدم مریم با یه حالت متعجب اومد بیرون پرسیدم چی شده گفت آقای بشاره وقتی میومدم بیرون بهم گفته "حاجی بسلامت‏"!!!!!!‏ و عصبانی بود ازینکه چرا اینو بهش گفته!‏ بعدش یه کم بهش نگا کردم و زدم زیر خنده وبهش گفتم اشتباه فهمیدی اون گفته کنترل " ها جیب سلامت‏‏(آقای سلامت‏)‏‏"‏

تامرادی
ساعت19:50---7 دی 1392
سلام.یادتونه یه وقت کلاس 112هماتو بخاطر مشکل فنی کامپیوتر بعداز حضور غیاب کنسل شد.منو خانم رشیدی سریع رفتیم سر ایستگاه به سرویس برسیم که نبود بعد خبر دادن که کلاس تو 116 برگزار شده بیاین. ماهم بدو بدو اومدیم دم در کلاس اما پشیمون شدیم گفتیم دیگه الان ضایع است خلاصه رفتیم کلاس 112 ک از چشم استاد مخفی بمونیم چشمتون روز بد نبینه بعد نیم ساعت استاد اومد ببینه گوشیش اونجا جا مونده ک اینطور شد ک لو رفتیم استاد هم کلی خنده بارمون کرد

مجید
ساعت10:25---7 دی 1392
زنگ زدم به ایوب.داشتم باهاش حرف میزدم میزدم که دیدم جمال از اونور داره جواب حرفای منو میده.گفتم مگه گوشیتو گذاشتی رو اسپیکر؟ که ایوب با یه اعتماد به سقف بالا گفت آره گذاشتم رو آیفون!!!!!
ایوب جان آیفون یکی از محصولات شرکت اپل هستش.اگه خیلی هم کوتاه بیایم اون وسیله ایه که باهاش در خونه رو میزنن باز میکنن


مجید
ساعت10:15---7 دی 1392
سلام.اول خواستم ازین سوتی چشم پوشی کنم ولی گفتم قرار نیست که به هم بخندیم و قراره با هم بخندیم.
یه روز رفتیم کارآموزی ساعت "2" بود.بعد که رفتم تو اتاقم دیدم خانم پورکریم از من زودتر اومده.گفتم سلام. ایشون هم گفتن سلام صبح بخیر ^_^


لیلا
ساعت19:31---6 دی 1392
سلام دوستان.چن روز پیش ما همگی رختکن بیمارستان مصطفی بودیم که پزشک بیهوشی که جدیدالورود هم بودن موقع رفتن جلوی در رختکن به رسم احترام با صدای بلند گفتن دخترای بیهوشی اجازه هست من برم؟یکی از خواهرا اون لحظه کاملا با اعتماد به نفس و صدای بلند گفتن:تو دیگه کی هستی؟!!!!هیچی دیگه طفلک ضایع شد رفت پی کار خودش

sadeghi
ساعت14:38---26 آذر 1392
توجه توجه!‏ جدیدترین دارو بانام ست TNJ وارد بازار شد!برای تهیه به خانم طرهانی مراجعه کنید!‏ قضیه ازین قراره که سرعمل رینو مهرناز درکمال تعجب وتأمل به من گفت که یکی ازهوشبرا ستTNJ خواسته...منم درکمال اعتماد به سقفی گفتم منظورش میکروست بوده!!بعدأ گندش در اومد که 3تا TNJخواستن نه ستTNJ....‏‏(‏!):-

مجید
ساعت12:10---26 آذر 1392
سلام دوستان.طبق معمول اینجانب سوتی های دوستان رو شکار کردم.توی کلاس متون بودیم که ایوب گفت صفری نمیتونه مربی کارآموزیمون باشه.احسان گفت چرا؟ گفت چون دکتر عبدی با موافقتمون درخواست نکرده!!! خخخخخخخخخخ
قیافه من در اون لحظه ^_^
قیافه خودش وقتی فهمید سوتی داده o_o


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 آذر 1398 ] [ 13:8 ] [ ایوب ]
درباره وبلاگ

خدایا من از اینکه به سوی تو بشتابم دلتنگ نیستم اما بیش از این چشم دارم تا به نعمتی که برمن می بخشی شایسته باشم. خداوندا اکنون که بنا بر لطف و رحمتت این جایگاه پاک و مقدس را بر ما عطا فرموده ای که بتوانیم ذره ای اگر چه ناچیز به بندگانت خدمت کنیم به همه ی ما این قدرت را بده که بتوانیم از این فرصت بزرگ به بهترین نحو استفاده کنیم و در روز حساب رسی در پیشگاهت شرمنده نباشیم. آمِــــــــــــــــــــیــــــــــــــن ***به وبلاگمون خوش اومدی***
برچسب‌ها وب
اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 1640
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 227
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
دریافت کد جملات شریعتی
ابزار پرش به بالا ابزار پرش به بالا
دریافت کد قلب دنبال موس چت روم

قالب